Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za:

  • Współpracę z wewnętrznymi jednostkami IF PAN;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń, itp.;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
  • Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
  • Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
  • Kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do ogłoszenia
    o wykonaniu umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Obsługę platformy e-Zamówienia;
  • Udział w pracach komisji przetargowej;
  • Ocenę formalną składanych ofert;
  • Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów udzielenia zamówień;
  • Archiwizację dokumentacji;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów
    dotyczących zamówień publicznych;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień.

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń (aktów) wykonawczych;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne) – mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych;
  • Dodatkowym atutem będą ukończone dodatkowe szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
  • Doświadczenie w pracy przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia po stronie Zamawiającego – minimum 3 lata;
  • Umiejętność samodzielnego przygotowywania kompletnej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia, m.in. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wzoru umowy, ogłoszeń itp.;
  • Praktyczna znajomość zasad „elektronizacji zamówień publicznych” wprowadzonych nowelizacją do ustawy Pzp;
  • Umiejętność sprawnej obsługi platformy e-Zamówienia w pełnym zakresie;
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu Office;
  • Umiejętności organizacyjne;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne;
  • Solidność, samodzielność, zaangażowanie i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z listem motywacyjnym;
  • Kserokopie (skany) dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
  • Oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (formularz w załączniku).

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów w formie elektronicznej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2.11.2025 r., na adres e-mail: ifpan@if-pan.krakow.pl W tytule wiadomości prosimy wskazać nazwę rekrutacji: „Oferta – Referent w Dziale Zamówień Publicznych IF PAN”.

 Informujemy, że nawiążemy kontakt wyłącznie z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia rekrutacji bez podania przyczyny.

Pliki do pobrania

Referent-w-Dziale-Zamowien-Publicznych-IF-PAN-X-2025-1.docx

Rozmiar pliku: 0.06 MB

Pobierz plik

Referent-w-Dziale-Zamowien-Publicznych-IF-PAN-X-2025-1.pdf

Rozmiar pliku: 0.24 MB

Pobierz plik